Wednesday, October 9, 2013

Jasamu membuahkan pahala di liang lahat kelak wahai GURU :)

Assalamualaikum,

Cikgu Tuan Mah, guru yang mengajar matapelajaran Matematik Moden kelas 5SN2 :) Beliau belanja kami sekelas makan KFC. Rockkkk kan cikgu. Hehe, cikgu berjanji untuk belanja kita makan sebab keputusan peperiksaan yang mana satu tak pasti ramai dapat A+. Hehe, saya dan rakan yang terdiri daripada empat orang yang lain sama-sama pergi membelinya di Jusco menaiki kereta Mercedes cikgu. And yet, saya memang sangat tidak percaya cikgu menyanyi lagu BLURRED LINES. Gila gila -,- sangat sporting. And then, you know how old she is? Saya rasa tak silap dalam lingkungan 60 tahun. Superb!

Tetapi, di Jasco tidaklah berjam-jam. Saya rasa dalam 45 minit. Kami sempat beli cool blog. As usual, my favourite blogs flavour, blue coral. Sedap.. and yang penting not too sweet like others. Kan best kalau semua guru treat us like this. Belajar pun semangat aje. Sambil ilmu meningkat, berat badan pun terus meningkat. Like, sambil menyelam minum air, atau pergi sungai sambil mandi. 

Hmm, hari persekolahan makin hari makin dekat pengakhirannya. Yes, "BAKAL BEKAS PELAJAR SEKOLAH MENENGAH". Tak suka gelaran itu. Saya nak jadi forever young and yet tak nak menjelang monopos -,-. 

Haha, actually saya tengah kekeringan idea buat homework. Tulah, stress and decided to post some short post. Oky, kalau menghadap komputer jea pun, homework tu bukannya bole siap! 

Subahanallah ♥ Alhamdulillah ♥ Lailahaillallah
Jom kita tanam pokok di syurga banyak-banyak!

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...