Sunday, February 17, 2013

Saya.. biadap!

Assalamualaikum,
Saya rasa bersalah. Tadi, pergerakan tangan saya seolah-olah menghalau cikgu padahal saya cuma tutup perkataan atau padam sesuatu (mungkin, err tak ingat). Cikgu cakap 'Awak tak suka saya ada kat sini'. Saya rasa macam.. Lagipun dia cikgu lelaki, berdiri depan meja saya dan lihat yang saya buat. Saya lakukan itu luar daripada kawalan 'kesopanan' saya. Saya tak tahu. Kalau lelaki, saya rasa j a n g g a l. Saya minta maaf cikgu. Saya memang sangat rasa bersalah. Moga-moga Allah ampunkan dosaku. Ameen.


{Patutkah aku berbuat demikian? Arghhh, kurang ajarnyee aku!}

Lain kali lebih hati-hati k. Ingat, cikgu tu nak beri ilmu kat kita tak kira apa jantina dia.
(ingatan buat saya)

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...