Wednesday, August 28, 2013

Siapa pernah menyesal? Saya tak menyesal :(

Assalamualaikum :)
                                                                  
Aku nak jadi sepintar Amirah,
Aku nak jadi seyakin Seri,
Aku nak jadi setabah Nadia,
Aku nak jadi segembira Hazra,
Aku nak jadi sebebas Adlin.

Mereka pelengkap jigsaw puzzle hidup saya 
Terima kasih kerana menerima kesan di hati ini ;) Walaupun masa menjarakkan kita, Walaupun jodoh tak mempertemukan kita sehingga ke hari ini. All the best sayangku! Wee~

Tup tap Tup tap! Ehh, kita dah nak kahwin dah! Aiyoo :)

Siti Fatimah Masturah! 
Kaulah terbaik diantara terbaik!
Janganlah mudah merundum!
Bangkit semula bila jatuh!
Ya! Aku boleh buat tanpa kau!
Jadilah seperti pohon kayu yang berbuah lebat, dibaling dengan batu dibalas dengan buah!


{Menangislah tahap gaban sekalipun, percayalah Fatimah, tak ada orang yang nak pujuk!}

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...