Saya jumpa gambar ni balik >.< Saya yang snap guna camera alyn yang super canggih. Terima kasih alyn sebab beri saya pengalaman menangkap gambar menggunakan camera tu ♥
Thursday, May 30, 2013
Monday, April 29, 2013
Friday, April 26, 2013
Saturday, April 20, 2013
Alhamdulillah, berkat titik peluh saya ;)
Assalamualaikum,
Akhirnya, saya berjaya dapat pangkat satu setelah 'mengulang' balik darjah khas. Sangat berbaloi. Walaupun mula-mula sepatutnya saya dapat pangkat dua. Saya semak balik.. Saya dapat pangkat satu. Alhamdulillah!
Rasa legaaaaaa ♥
Menghias kek :3
Assalamualaikum,
Wee~
Penatnya hari ni. SMKTUN mengadakan Karnival Sains Matematik dan Teknik Vokasional. Saya menyertai pertandingan menghias kek -,-. Awalnya, saya satu kumpulan dengan Mariam. Tetapi, Mariam tidak dapat menghadirkan dirinya. Jadi, Choi Wan yang menggantikan Mariam.
Pertandingan tersebut bermula pada pukul 8.30 pagi bagi pusingan pertama. Saya masuk dalam pusingan yang kedua. So, agak lama sikit. Sebelum menunggu giliran, kami ronda sikit laa kat gerai dan berkesempatan membeli air strawberi dari gerai KPJ(Kelab Penjegah Jenayah) Hoho..
Inilah permulaan kek kami, masih suci yeaa. Hehe
Choi Wan khusyuk menghias kek
Inilah hasilnya! Ringkas sangat kan -,-
Tema dia hari guru. Kami tidak ada idea nak buat apa.
Gambar kek peserta-peserta yang lain
Ini pun.
Dan.. ini.
Yay! dapat juga laa 'saguhati'.
Ehh, ada 40 kumpulan tau bertanding.
Yay, muka kemenangan. Uww~
Inilah hadiahnyaa. Memang tak seberapa..
Tapy, Beberapa orang jea yang 'layak' dapat :)
Bahagian saya :)
Kiranya, happy ending laa. Oke apa saguhati.
Thursday, April 18, 2013
Segmen pencarian bloglist bulan may 2013 by izyancinnamon
*klik banner di atas untuk join ♥
Ayuh kita join ramai-ramai :3
5 Blog yang terawal akan menjadi bloglist selama 1 tahun!
Sunday, March 24, 2013
Saya SPM tahun ni
Assalamualaikum,
Cuti yang bosan kan bagi pengambil SPM tahun ini -,- Since saya punya result masih boleh bertahan lagi so far. Tapy, saya tak boleh kata keputusan itu akan kekal lama -,- Sebab baru jea US 1 kan? Hmm, tapy ada laa sikit penyesalan yang tidak berguna juga. Cuma, saya tak tahu bila nak start jadi murid yang betul-betul berjaya. Hari tu, Result SPM kat sekolah saya 19 orang dapat straight A's. Rasa macam.. Cuba bayangkan kalau saya diantara mereka? Saya rasa nak banjirkan seluruh Johor ni dengan air mata kegembiraan. Sejak saya tanya mak saya saya sesuai jadi apa, saya rasa macam tak ada apa yang saya nak kejarkan. Sebab saya takda minat nak ada kerjaya. Saya nak jadi suri rumahtangga yang berjaya mendidik anak-anak jea. Rendah sangat kea cita-cita saya? Sekurang-kurangnya dapat melahirkan zuriat yang berjaya kan? -..-" Terlalu kedepan sangat ea? Hmm, mak saya cakap saya sesuai jadi guru, pensyarah tak pun doktor. Tapy, saya berminat untuk menjadi chef yang bertauliah. Tu laa, kalau dah saya tak pandai buat pilihan masa depan yang cerah ibubapa yang patut pilihkan. Dan saya dah fikir sebenak-benaknya saya nak mencapai kearah perubatan. Abang-abang saya semua ambil jurusan komputer dan mekanikal macam ayah saya. So, saya mungkin lain dari yang lain.
Tutup cerita pasal masa depan. Sekarang saya cuma nak cakap 'Cuba bayangkan saya bercakap/berucap kat atas pentas dekat dataran di hadapan ribuan orang'. Dapat bayangkan? Satu kepastian yang tinggi yang saya akan buat demikian. Hmm, mungkin masa tu saya sorang-sorang, tapy saya tak kesah. Allah ada tengok saya :). Tujuan? Err, saya kan pengerusi Puteri Islam jadi saya akan arahkan pasukan kawad masuk dan keluar. Ahhhh, hahaha Dapat bayangkan tak? Saya sibuk-sibuk tanya orang lain macam mana nak membina keyakinan diri. Macam mana ni T__T. But, apa yang pasti saya akan buat sehabis baik. Doakan saya :)
Subscribe to:
Posts (Atom)
Abidullah
Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...
-
Assalamualaikum, Terlalu banyak pengalaman di Uitm PALAM ni sebagai pelajar asasi. Tak payah berdrama sebab minggu lepas dah. Haha. Orait...
-
Assalamualaikum, Hari ni saya telah pun pergi ke UKCG di IPG Kampus Temenggor Ibrahim. Ujian terbahagi kepada dua iaitu Ujian Bertulis ...
-
Assalamualaikum, Hari ni, masuk hari yang ke-4 setelah saya mendaftarkan diri di institut memandu. Kami (Mariam dan saya) ambil KPP tes...
















