Posts

Showing posts from February, 2013

Aku tak tahu, tapi inilah hakikat -,-

Image
Assalamualaikum,
Serius saya tak pandai buat nota secara efektif sendiri -..-





Wee~

Image
Assalamualaikum,
Tak sangka terpilih sebagai bloglist comel. Terima kasih kepada Yuuyaa sebab bagi peluang untuk menang. Terima kasih.



Saya.. biadap!

Image
Assalamualaikum,
Saya rasa bersalah. Tadi, pergerakan tangan saya seolah-olah menghalau cikgu padahal saya cuma tutup perkataan atau padam sesuatu (mungkin, err tak ingat). Cikgu cakap 'Awak tak suka saya ada kat sini'. Saya rasa macam.. Lagipun dia cikgu lelaki, berdiri depan meja saya dan lihat yang saya buat. Saya lakukan itu luar daripada kawalan 'kesopanan' saya. Saya tak tahu. Kalau lelaki, saya rasa j a n g g a l. Saya minta maaf cikgu. Saya memang sangat rasa bersalah. Moga-moga Allah ampunkan dosaku. Ameen.


{Patutkah aku berbuat demikian? Arghhh, kurang ajarnyee aku!}
Lain kali lebih hati-hati k. Ingat, cikgu tu nak beri ilmu kat kita tak kira apa jantina dia. (ingatan buat saya)

Makan Hati =^=

Image
Assalamualaikum,
Kadangkala kata-kata 'menenangkan' itu bukan menenangkan. Malah menyebabkan kita sakit hati kerana kata-kata itu sebenarnya D U S T A !


Nama saya..

Image
Assalamualaikum,
Saya tak sangka pula nama saya ada terjemahan dalam bahasa inggeris. Mungkin apa yang ustazah cakap betul. Nama Ibnu Sina jadi Avicenna. Orang kafir saja nak tukar nama Islam jadi nama orang dia -..-. So, nama Siti Fatimah jadi...

(tak tahu kesahihannya)

Nasi sudah menjadi...

Image
Assalamualaikum,
Mungkin suatu masa dahulu anda pernah menjadi pemanis memori saya. Tapy, semua yang berlaku di masa remaja saya yang kurang matang itu menjadi pengajaran untuk masa hadapan saya. Sejujurnya, saya menyesal berhubung dengan anda.

Revolusi

Image
Assalamualaikum,
Saya rasa perubahan ketara dalam diri saya. Saya.. saya err malu nak cakap. Mungkin, saya dah lebih..lebih emm -___-" 

Memudahkan pemahaman Biologi

Image
Assalamualaikum,
Semua orang sedia maklum, saya ni memang pembeli komik. Tak semua komik yang berunsurkan keganasan dan sia-sia. Bagi saya komik ni menolong sedikit sebanyak dalam pemahaman tentang biologi. Grafik yang digunakan juga sangat menarik dan senang untuk difahami.

Aku rasa...

Image
Assalamualaikum,

Janganlah menolong orang dengan berharap dia akan menolong kita kembali. Menolong orang dengan niat mendapatkan balasan pahala dari Allah.
{Saya rasa nak menangis}

Serainadalinsamhaz ♥

Image
Assalamualaikum,
Semoga kita dijauhkan daripada penyakit 'hilang ingatan' agar mereka sentiasa dalam ingatan ♥


*klik untuk besarkan image :3