Wednesday, November 12, 2014

Keputusan final sem 1

Assalamualaikum,

Seperti sedia maklum. Saya merupakan penuntut asasi sains di Uitm. Final telahpun saya tempuhi. Banyak detik gundah-gulana saya semasa di bilik peperiksaan. Seperti putus asa dan sebagainya. Saya cuma nak cakap. Asasi memang susah bagi saya. Tambah lagi saya tak pernah berjauhan dengan keluarga. Saya tak pernah terputus internet di rumah. Tapi lain cerita di sana. Susah woo.. Ada jugak terfikir nak quit asasi. Memang giveup. Tapi.. saya lihat balik usaha saya selama ini untuk sampai ke tahap ini. Tak mungkin saya nak mengalah. Apa yang saya terima hari ini saya sangat bersyukur. Lagi-lagi mak ayah pun gembira :) 


Saya harap niat saya masih tak lari. Saya nak dapat redha Allah serta ibubapa. Semoga sem 2 lebih baik.. 

1 comment:

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...