Wednesday, March 1, 2017

Tetap jalani hidup ini. Melakukan yang terbaik.

Assalamualaikum,

Hee, tetiba masturah nak post :3 Life gives me lemon, throw me rocks, stab me with knife.. Well, yeah.. Living in this world. What to expect :) It is what it is. Dunya. A temporary phase of my life. I should stand tough although I stepped on thorns for few times. Because I know.. I know what I wanting for my life.. My ultimate happiness.. What else do you want? Tidakkah kamu beriman pada ayat-ayat Tuhan mu? Hidup ini cuma permainan. Penjara bagi orang-orang beriman.. Bukan nak cakap iman aku dah cukup.. Tapi banyak ayat-ayat Allah yang menyuruh kita berfikir serta percaya bahawa this dunia is nothing compared to our life in the akhirah..

Allah uji aku dengan sesuatu yang aku struggle dari dulu.. Alhamdulillah. Terima kasih Allah.. Kau percikkan aku dengan sesuatu yang aku sangat lemah.. And still.. You give me strength and you reminding me that I have to put my trust only for You.. Nothing else.. 

Sod.Ba.Ro. 3 letters of arabic words that bring a huge meaning to me. That really control what I am today. 

Semoga kita semua dapat terus dan sentiasa terus berada di jalan yang benar.. Walau sepahit mana dunia ini melakukan kepada kita. Sesungguhnya segala yang di dunia ini hanya sekejap dan terselit dengan tipu daya.. 

Aamiin ya Allah.

-

What really excites me.. Kak Fynn Jamal.. Yup Kak Fynn Jamal balas my personal email XD Mygaddd.. I know right.. Pensyarah aku pun dok balas email.. Kak Fynn kot XD Haha lol. This is the nearest that I can get with a celeb




No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...