Friday, December 30, 2011

Sentosa :) 27122011

Kali ni, kite berjalan dengan sedara kat singapore. Hmm, tanak cite banyak. Kite stat skarang :). Oky, for the first time saya denga nak pegy sentosa mcam best. Tapy ad yang aku 'kurang suka' pasal pegy ramai2 macam kurang seronok. Hmm, act sedara belah singapore ni aku kurang rapat pasal diorang kan tinggal tempat lain, cakap pun bhasa inggris, so... kureng ahh.

Aktiviti yang mula mula sekali kiteorang cube ialah LUGE. Alaa, macam go cart. Main luge tu mcam bwa kereta. Hmm macam ni :
Tapi, kat dalam gamba ni aku amek dalam internet tau. Hmm, main bende ni menyakitkan sendi jea==", tapy ada laa pengalaman memandu. Haha. Ini tak teruk sangat, lepas main benda ni, MESTI naik skyline. Ya Allah, punya kecut perut aku. Aku never ever naik lagibende ni :
Kau tau ta. Spanjang aku naik benda ni aku tutup mata, kadang2 tengok bawah. Aku takut jea selipar aku jatuh. So, aku buad kaki aku 90 degree ==". Dalam hati aku, bile laa nak turun. Aku termenangis sikit ==". Macam budak2 kan ? Susah laa jady orang yang takut ketinggian kan. Sedara aku kat depan, amek gamba aku ==", Ade kea patut. Bukan nak bagi kate2 semangat ==" Haiss.

Okee, aku ad singgah Universal Studio Tapy luar die jea. Kau tau ta luar die jea daa mcam ap . Haa, tengok ni ! :











Yupp, Thats it ! Haha. Byee c:

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...