Sunday, May 27, 2012

Apa tujuan aku tulis entry ni?

Assalamualaikum,
Haa! Penat ni. Dari pagi tak berhenti-henti menggerakkan anggota badan. Hehe, saya buat apa? 12.01 pagi tady, saya tolong mak saya buat popia. Bangun pukul 6.40 -,-. Lepas tu, saya buat bio sampai petang! Belum siap lagi -,-. Anddd, tady aku pegi Giant dekat Umall untuk beli barang dapur bersama keluarga.

Pertama sekali, sori Seri sebab lambat reply. Saya kalau pegi pasaraya, ada jea yang nak mencapainya. Sampai jea dekat tempat 'frozen food' guess what ! Ada Sufi.. Sufi siapa ? Izwan Sufie -,-. Saya cover2 kat blakang mak saya. Saya tak tahu dia masih kenal saya kea tidak. Saya... Sombong.. Err, Hmm wel saya dah biasa. I mean! Saya tak biasa laa kan. Saya kan bukan classmate awak lagi? Hmm,

Lepas habis jea berbelanja, guess lagi! Saya jumpa Hafiz pula! Astaghfirullah.. Saya macam terpinga-pinga. Saya pandang lepas tu senyum+blurr, tau jea laa kalau hafiz senyum macam apa, hee. Tak silap dia bawa adik dia kutt, serupa jea muka. Nasib tak bawa kawan dia kan? Kalau dia bawa, mungkin saya terlepas pandang (I mean, tak pandang kutt). Saya takut nanti.. ntah pape jea -,-. Maklum laa lama tak jumpa. Sejak saya jumpa diorang, bertambah rindu saya kat SMKTDS :(. Saya nak 3UKM yang dulu. Sumpah nak nangis.

Korang pernah denga pasal orang yang berkahwin.. Diorang dulu pernah kenal masa dekat SMK lepas tu diorang dah ada jalan masing-masing.. lepas tu jumpa balik diorang berkahwin. Faham tak? I mean, saya harap sangat jumpa awak lepas ni!. Harap2 aku dapat jumpa balik semuaa kawan aku nanti kat matrik atau mana-mana laaa ;D.. Alahai !

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...