Monday, May 28, 2012

Korang tak payah kesah pasal entry ni, sebab penulis syok sendiri.


Assalamualaikum,
Saya rasa, korang kalau terbaca entry ni baik takyah nak sambung baca oky? Kenapa saya tak save as draft/letak password? Err, saya beranikan diri nak menulis kejujuran yang lahir daripada pancrease saya -,-. Saya akan luahkan dengan post yg saya copypaste dari blog NI : 

Memilih cinta kerana kecantikan atau ketampanan tak akan pernah membuatkan kita bahagia kerana itu sebatas tipuan mata, ia akan sirna terguris oleh waktu. Jikaeng kau memilih cinta kerana pesona kecerdasan seseorang kau hanya akan menyesali diri kerana di atas langit masih ada langit, kerana disebalik kecerdasannya ada lagi mereka yang lagi bijak. Cinta tiada alasan, tapi ia perasaan mendalam.


Bercinta memang mudahuntuk dicintai juga memang mudahTapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh.



"Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimujuga amat menyakitkan ketika orang yang dulu mencintaimu berubah memalingkan diri darimutetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya."

Speechless baby!


Abang aku dah pergi matrik! Aku tak tau sama ada aku nak 'YAY' ataupun 'SOB SOBS',tapy aku rindu laa -,-. Muka dia tady masa kiteorang nak balik, sedih jea.





No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...