Wednesday, December 26, 2012

Assalamualaikum,
Cuba korang bayangkan macam mana agaknya, ikan tanpa air ? Seperti juga manusia tanpa udara dan perasaan tanpa cinta. Cewahhh, ayat memang wtf gilaa kan? Oky, ayat tu memang tak ditujukan kepada sesiapa. Terlintas kat akal nak buat macam tu. Nak belajar buat karangan laa katakan -,-. Oky, pasal post yang sebelum ni, rasa malu tu belum hilang lagi, masih terasa dan terbayang dalam fikiran. Memang aku rasa nak menangis -,-.

Nasib baik laa esok cuti kan ? Dapat laa aku pulihkan rasa bengang aku , eaaa.. Haihh, dan aku rasa tanak masuk kelas agama lagi -,- Oky, OVER. Aku tau sebab aku selalu over.

No comments:

Post a Comment

 
Siti Fatimah Masturah Official Blog