Wednesday, December 26, 2012

Mengenang kembali ;)

Assalamualaikum,
Lagi beberapa hari jea nak menjelang 2013. Saya kenang balik semua yang saya post dulu. Sebahagian post saya tunjuk, dan yang lain tu saya masih save dekat draft. Tak sangka saya dah pindah sekolah. Tak sangka aku dah tak jumpa RAINADALINSAMHAZ dan tak sangka dah tak boleh belajar dekat SMK Taman Desa Skudai lagi ;). Walaupun SMKTUN besar, terkenal dan lain-lain. Bagi aku, SMKTDS yang paling ceria dan enjoy.

Hmm, rindunya :) Haritu saya sms nad. Unfortunately, dia tak balas. Lama tak bersembang. Kalau nak jumpa, memang haram laa =^=. Apa laa cerita nad sekarang.. Teringin nak berkumpul dengan diorang.

Haihhhh, anyway good luck korang SPM 2013 k :3, korang sentiasa didalam ingatan ;#

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...