Thursday, August 13, 2015

Oh degree 2

Assalamualaikum,

Semakin lama saya berfikir, semakin hiba dibuatnya.. Bukan tak bersyukur dengan apa yang saya dapat. Tetapi terlalu shock untuk saya. Saya dan ayah menjalankan ikhtiar merayu utm. Sometimes, kita rasa down sangat bila kawan-kawan yang dapat result, muet pun lebih kurang sama.. Tapi dapat UKM, UTM, UPM dan sebagainya.. Saya merasakan diri ini lebih layak untuk yang lebih baik. Bukan tak bersyukur sekali lagi. Saya cuma berusaha yang terbaik untuk diri saya serta saya ulangi ini cuma ikhtiar yang kami boleh cuba. Baru tahu jugak daripada senior food tech uthm yang kos food tech adalah baru di uthm, jadi banyak kekurangan berbanding u yang lain and she is the first batch. Mungkin kebanyakan yang saya isi haritu adalah top list program pengajian yang dipilih oleh pelajar. UTM adalah pilihan ke-6 dan ke-7 semasa saya isi upu. Mungkin ramai yang memandang serong dengan apa yang saya beritahu. In shaa Allah jika Allah sudah tulis rezeki di UTM, saya akan ke sana. Jika sebaliknya, saya akan stay di UTHM. Doakan ikhtiar ini berjalan dengan lancar.

3 comments:

  1. Replies
    1. Kte try bio dan biomedik. At first bio. Pastu orang tu suruh letak sekali biomedik in case salah satu penuh sangat.. But kte tetap pi uthm dulu. Keputusan lambat sikit.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...