Friday, April 27, 2012

Aku tahu kau tak peduli..


Yes, Apa yang saya maksudkan dengan post title diatas? Dear classmates, saya akan melanjutkan percutian saya sampai hari Selasa! As you all knows.. Selasa hari pekerja kan? Saya ambil cuti hari Isnin. Yea, althought suka pasal tak payah belajar Math, Addmath, Chemist... Wel, ayah saya ajak pergi ke Seremban atas urusan kerja disana. Kenapa ajak? Err, ntah :

Ayah : Masturah takda periksa kan Isnin ni?
Saya : Takda..
Ayah : Nanti ikut ayah pergi Seremban.
Saya : Err, tapi kan nak dekat periksa. Nanti cikgu bagi benda yang penting?
Ayah : Alaa, nanti tanyala kawan.
Saya : Oky. (sedih)

Dah habis baca? Hmm, tapy, kalau aku ikut pun aku terperap dalam hotel tak tahu nak buat apa. Boleh percaya kea aku belajar kat sana? Aku rasa makan, tidur, tengok tv dan ulang balik benda yang sama. Saya nanti dekat Seremban 3 hari 2 malam! OMG, Sudahlah saya tak datang hari Isnin, nanti lusa (Ahad) saya tak datang teknik menjawab darjah khas pula! Macam mana kalau Ustaz marah -,-. Padahal dah cakap awal-awal.

Andd, kesedihan bukan sahaja berakhir di situ. Yang paling saya tak boleh lepaskan.. 

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...