Bukan itu yang ku cari.

Assalamualaikum,

Lama betul tak tulis entry kan -,- Yoo lee SPM nak dekat. And, sori kalau tak balas kunjungan. Entry ni pun hanya untuk luahan rasa yang terpendam. Bagi aku, tak de benda yang penting sekarang daripada berbakti kepada ibubapa. Bagi aku, mencari cinta dan menerima cinta bukan sekarang masanya. Semua ni cuma mengganggu konsentrasi dan emosi semasa belajar. Bagi aku, biarlah tunda dulu semua perasaan itu. Apabila berjaya nanti, baru lah bersemangat kan? Dah takde apa lagi nak dikejar dari mencari sepotong hati lagi. Haihh, bebudak zaman sekarang macam takde benda lain kan nak cakap -,- Tolong laa buang perasaan tu jauh-jauh, aku dah tak larat nak terima semua ni.

Lelaki berkarisma takkan buat macam tu kan? Lagipun dia lelaki sepatutnya sedar atas tanggungjawabnya. Lagi-lagi dia yang akan memberi nafkah kan? Sepatutnya, yang difikirkan sekarang ialah belajar. Bukan main-main perasaan. Sangat marah dengan lelaki yang tak nak berusaha. Susah nak terangkan. Lelaki memang keras kepala T^T

Sekarang ni, markah ujian setara 2 memang ada peningkatan. Tapi memang tak memuaskan sebab aku jangka lebih daripada tu. Kena berusaha lagi! Insha Allah aku boleh buat.

Comments

Popular posts from this blog

Asasi Sains Uitm 2014/2015 part 1 (PELAJARAN)

So, My first choice dalam UPU adalah....

Pengalaman Ujian Kelayakan Calon Guru (UKCG)