Saturday, July 27, 2013

Apakah ini !! Aku tak nak !

Assalamualaikum,
Serius, this is nightmare -,-


6 comments:

  1. Yee, kawan2 semua nak, saya jea tanak. Rezeki T^T. Nak buat macam mana.. sob sob..

    ReplyDelete
  2. huhu.. Hana pun tak nak sebenarnya :/ btw dapat kump berapa?

    ReplyDelete
  3. Kan.. Haha, kte dapat kumpulan 3. Ayah kte kata tak payah pegi. Nanti bagi surat tunda jea. Sbb masa tu dah lambat sangat.

    ReplyDelete
  4. ouhh.. samalah kita.. tapi ramai cakap tk boleh tunda plkn.. kalau dpt masuk u/matrik/form6 tetap kena pergi PLKN. tu kawan2 mak yang cakap lah.. tak tau blh ke tak.. kalau blh nak buat jugak la surat.. hehe :D

    ReplyDelete
  5. Ntah, abang kte kena. Lepas tu buat surat. Then dah tak ada pape pun masalah. Dia oke jea kat poli sekarang.Dia dah 23 tahun. Tak tau laa lepas tu kena kat kte pulak -,-

    ReplyDelete

 
Siti Fatimah Masturah Official Blog