Saturday, March 1, 2014

Sambungan Jangan Baca Novel Ni?!

Assalamualaikum,

Seperti yang sedia maklum, diantara hobi saya ialah membaca novel. Hobi ini sebenarnya kian merundum disebabkan beberapa faktor. Antaranya, harganya yang agak mahal dan sekarang duit mingguan yang saya dapat daripada ayah saya pun tidaklah banyak mana pun. Tambahan pula saya ni tak bekerja sepertimana rakan-rakan seperjuangan yang lain.

Tanpa membuang masa, saya ingin berkongsi berkaitan dengan novel ni:

Sumber: Google
Novel apakah?! Tanpa tajuk dan kulitnya hitam tanpa sepatah kata mahupun satu huruf?

Sebenarnya, novel tersebut merupakan sambungan daripada novel yang telah saya nyatakan pada tajuk di atas. Agak menarik dan saya pun baru membelinya. Saya mendapat info tentang buku ini daripada FB Fatin Diana, seorang blogger terkenal. Ni belakang buku:

Sumber: Google

Okie fine, buat teman tidur nanti :D Saya tak tahu, saya macam tertarik dengan misteri dan hantu bagai ni. Entah kenapa. Hmm, beberapa minggu yang lalu saya teringin nak tengok balik cerita seram yang saya takut gila dulu! Cerita seram yang bertajuk LEPRECHAUN keluaran tahun 1993. Selalu tergambar hantu tu kat bawah katil.. dan kat mana-mana jea. Lagi-lagi kalau sorang-sorang.. Masa kecil.. Dan yes Chucky.. Hantu tu -,- 





Nevermind, Beberapa minggu lagi keputusan SPM keluar.. Haha.. -,-



Tengok! Ada pelangi dekat rumah Totol :D Macam tulah keajaiban yang saya inginkan untuk result saya..

Totol makan ikan mati jea.. Dia tak ganas, baik jea.





No comments:

Post a Comment

 
Siti Fatimah Masturah Official Blog