Thursday, April 3, 2014

Saya lulus ujian berkomputer!!!!

Assalamualaikum,

Pagi tadi pukul 7.30 pagi dah bersiap untuk pergi ke tempat ujian ini dijalankan pukul 8.10 pagi kakak Siti datang jemput saya dan saya mula mengambil ujian dalam pukul 9 lebih. Saya semak kerana saya tak nak pisang berbuah dua kali. Dalam 17 minit terakhir tu saya menamatkan ujian saya dengan tangan yang gentar nak tekan 'Ya'. Kumpul tenaga dengan lafaz Bismillah saya tekan. dan dia keluar 'Keputusan'. Saya tekan dan......

I GOT 49/50!!!!

Alhamdulillah. Oke fine, over excited. Ini baru langkah kedua. Lepas ni kene pegi Teori pula. Kena jumpa cikgu garang lagi kat JIMA. Sampai tengahari pula tu. Saya keseorangan dan tidak bersama Mariam. Saya budak baru belajar. Saya baru nak kenal erti kehidupan dan kehidupan luar yang baru saya nak terokai. Jadi.. saya tak tahu sama ada saya boleh survive dengan kehidupan yang banyak liku, onak dan duri ni. Well, itulah yang perlu kita lakukan sebagai seorang manusia yang meningkat usia dan sudah tiba masanya untuk berdikari...-,-

2 comments:

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...