Wednesday, January 2, 2013

Aku rasa berdosa.


Assalamualaikum,
Pernahkah anda rasa orang mempergunakan 'gambar' anda untuk kepentingan dirinya sendiri? Saya alaminya! Saya rasa sangat-sangat-sangat menyesal sebab masa saya ada facebook, ada orang senyap-senyap copy gambar saya. Bukan 1 tapy lebih daripada tuu :| Saya rasa macamm, yea laa masa saya masukkan gambar saya tak terfikir pun benda ni berlaku. Saya memang salah! Sebab tu saya dah delete account facebook. Lagipun website tuu buat saya tambah dosa jea. Kadang-kadang gambar yang dia ambil tu tak tutup aurat dengan sempurna. Saya rasa menyesal sangat. Kadang-kadang rasa macam nak menangis jea.. Saya memang dah trauma nak letak gambar solo saya lagi. Actually, ada orang yang buat fake account facebook, myspace dan twitter. Tak suka kan orang COPYCAT? Grr!




Adakah saya akan diampunkan? Allah maha mendengar, Jadi teruslah berdoa >.<"


No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...