Thursday, January 24, 2013

Penyesalan yang tidak berguna

Assalamualaikum,
Hari ni, yang saya tunggu-tunggu sangat laa kan 'Kejohanan Merentas Desa' kali ke-11. Dan saya sangat sedih sebab tak dapat menyumbangkan apa-apa untuk rumah hijau (ofcoz laa, sebab saya bukannya lari, tapy berjalan XD). Serius! Saya rasa tak boleh lari. Saya lari dalam 100m lepas tu jalan. Memang lari tu tercungap-cungap macam nak minta air -..-. Mungkin saya tak buat latihan pernafasan and some other latihan yang lain. Saya memang tak kuat. Firstly, memanglah saya lari ngan mariam, tapy takkan laa saya biarkan dia asek stay dengan perangai saya yang dah tak boleh berlari ni kan? So, mariam pun pergi lari untuk menyumbangkan mata untuk pasukannya, biru. And, perkara tu membuahkan hasil. Mariam dapat tempat yang ke-86. Wee~ jelesnya -..-. Takpa laa memang layak pun mariam dapat. Sementara saya dan Amalina hanya berjalan. Hoho, masa dalam perjalanan saya asek cerita pasal kucing :3 dia ada kucing. So, saya interested nak tahu pasal kucing dia (Saya peminat kucing yang TEGAR!) Haha.

Okey, cerita ntah pape kan saya? Okey, lepas habis jea merentas desa, ada laa anugerah untuk pemenang mengikut ketagori. Oke, tanak banyak cerita pasal tu sebab saya tak dapat apa-apa -..-. Stress. Macam S I A - S I A jea kan? Err, ikhlaskan diri. Think positive, saya turun 1kg, Woo~ Anyway, Hijau di tangga yang ke-6 maksudnya hijau membelakangi pasukan yang lain >.< Haha, takpa laa saya cuba yang terbaik nak sumbang mata macam saya sumbang mata dulu kat rumah ungu. Tunggu kat padang dengan cahaya mataharinya yang dah sebati dengan saya telah menyebabkan kulit dah jadi BELANG. Wee, yang paling ketara kat tangan saya. Nampak sangat perbezaan warna. Bra dengan Spender saya pun dah basah gilaa XD. 

Saya nak kembalikan tona kulit yang sekata. 

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...