Friday, January 25, 2013

Komik oh komik!

Assalamualaikum,
Kemestian sebelum tidur mestilah baca ayatul kursi, doa tidur kan? Tapy, sebelum saya buat semua tu saya harus baca buku komik untuk mempercepatkan saya mengantuk. Saya ni bukan penggemar komik, novel or something else yang berkenaan dengan kisah cinta. Tapy, saya ada baca satu komik yang comel, lucu dan memang romantik. Saya rasa saya dah jatuh cinta dengan komik tu 



Semua jilid saya dah ada. Actually tu bukan bukan buku saya pun. Adik saya punya. Pada awalnya saya minta kat dia, dia cakap saya tak sesuai baca buku tu sebab saya tak minat pasal cinta =^=. Jadi saya ambil secara senyap! HOHO XD

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...