Sunday, January 6, 2013

Sim card dah dpat balik :)

Assalamualaikum,
Merujuk pada tajuk post, simcard saya dah buat semalam pukul 11 pagi. Kat maxis taman u. Mula-mula tu diorang ambil cap jari saya, lepas tu tak dapat detect dengan i/c. Rupanya jari ibu tangan kiri baru boleh. Err, tatau kenapa kan? Takpa laa yang penting saya dah dapat numb. lama saya. Fyi, ini adalah numb. saya yang kedua. Dulu pakai numb. 017-7289590. Tapy, nombor tu dah direject sebab lupa password lepas tu pandai-pandai jea tekan banyak kali -,- Tapy saya memang sayang sangat numb. tu. Nombor tu mirip dengan numb. Amirah. 017-726****. Nombor 8 yang saya merahkan tu mewakili bulan kelahiran saya. Begitu juga dengan nombor 6 kat numb. Amirah. Tapy, sayang kan? Lupakan kisah yang dulu ;)

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...