Monday, January 28, 2013

Penyesalan yang tidak berguna (part 2)

Assalamualaikum,
{Dalam entry ni saya akan menggunakan 'aku'}

Aku tau, nasi telah menjadi bubur. Tapi, lepas aku tau jea perkara ni aku rasa penyesalan tu makin bertambah! Kau tahu, handphone aku yang hilang tu (Nokia Classic 6120) sama ngan handphone miraa. Aku memang S A A A A Y A N G gilaa dengan handphone bekas ayah saya Bukan apa, aku cuma rasa (Hey, tak sangka kau punya handphone sama dengan aku :D *teruja*) Sebab selama ni aku tak tahu pun kau guna handphone apa mira. Dia punya ibu dia yang bagi. Dia putih aku hitam :3 Takpaa laa bukan rezeki tu namanya -..- sob sob..
Ini Amirah punya :3

Ini saya punya (bukan lagi) =^=


No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...