Monday, January 21, 2013

Saya bukan seperti yang anda sangka


Assalamualaikum,
Kadangkala saya merasakan kata hati saya mengatakan ada yang tak kena dengan saya. Ada orang yang tak puas hati dengan saya? Err, tu saya tak tau. Tapy, itulah yang saya rasa. Takpa laa, lupakan :) Saya tak sabar nak tunggu merentas desa hari Rabu ni. Actually, ditukarkan pada hari rabu ni sebab Sabtu haritu DIBATALKAN. Saya sedih sebab hari sabtu hari tu saya terlebih excited so masa hujan lebat tu saya pergi juga tapy malangnya dibatalkan. Terpaksa call ibu yang baru jea sampai rumah. Dan ini kali ke-2 saya akan pergi merentas desa. Kali pertama saya pergi masa form 1 dan Rabu ni untuk form 5 -,-. Larian 1 Malaysia tak termasuk.

Apa yang saya rasa bila ada di tingkatan 5:
a) Hari-hari kena buat Homework yang bertimbun-timbun.
b) Rasa tak tinggi-tinggi lagi walaupun umur dah meningkat -,-
c) Rasa kehilangan sahabat di SMKTDS ;|
d) Rasa lebih berkeyakinan dari tahun lepas (biasa laa, tahun lepas jadi pelajar baru :P)
e) Dah kenal mana satu kelas saya. (masa hari pertama kat situ, tersilap kelas 'malunyee~')
f) Guru yang sangat hebat, terima kasih cikgu jasamu sentiasa dikenang.
g) Kawan-kawan yang terhebat, although baru jea kenal :)
h) Stress? tanganinya dengan banyak SENYUM :)

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...