Saturday, October 5, 2013

Please homework! Tolonglah bekerjasama dengan saya.

Assalamualaikum,

Seperti diketahui semua, SPM just around the corner. And yeah, usaha digandakan. Berlambak kertas-kertas kerja. OMG, hanya Allah jea yang tahu betapa saya tak sempat nak siapkan. Kadang-kadang, kalau kerja tak siap rasa macam nak nangis jea. Sebab masa cikgu bincang soalan tu, saya terkial-kial nak salin jawapan. Sekarang ni, memang kertas Add Math bertalu-talu dapat. Nak pecah otak nak jawab. Kertas 1 dan kertas 2 sekali. But saya mengaku memang Add Math saya tak bagus pun. Percubaan haritu pun baru jea dapat 61% atau kata lainnya C+. Serius, saya memang tengah stress. Nak nangis! Please, enough for me. Kalau kita jawab soalan yang kita tak tahu memang tertekan kan? 

Saya pun ada masalah laa Encik. Matematik Tambahan. Tak payah suruh saya pula selesaikan masalah awak. Nak cari x laa. Pergilah cari sendiri -,-.

 Please :(

I really need something that gives me inspiration untuk terus berdiri 

Ya Allah, berilah kekuatan menghadapi ujian dunia ini. Walaupun ini ilmu dunia, tolonglah hambamu mengecapi nikmat memahami untuk menyelesaikan soalan-soalan Matematik Tambahan ini.


No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...