Thursday, October 3, 2013

Sam Tsui :D

Assalamualaikum,

Sudah, penyakit Sam Tsui memang sudah meleret keseluruh badan saya -,- Dia sangat awesome! I thought takda yang tahu sangat pasal dia. Tak sangka Malaysian pun suka dia :) 

Memang sempurna sungguh ciptaan Allah kan? Hehe, sekarang saya jadi peminat tegar dia! Yay.. Although nama dia baru jea nak melonjak naik. Saya sokong dia :3 Sebenarnya, kali pertama saya lihat video dia, memang sudah jatuh hati. Mula-mula buka video lagu cups by anne kendrick dan tak sangka terkeluar juga video yang dia cover tu. Dari situ saya ingin mengenalinya secara meluas. And yet, sekarang dia dah ada album sulungnya pertama. Hebat kan lelaki berjiwa waja ni. You know what, dia buat saya macam tak keruan sebab asek nak menjerit jea kalau orang sebut nama dia. I love him I love him I love him. Thanks sebab jadi bahan hiburan tak kala hati diseliputi pilu ;)


Diantara lagu dalam video dia, my favourite :)

No comments:

Post a Comment

Abidullah

Asslamualaikum kepada hambaNya :) Dalam catatan Majmuk Rasail ada potongan ayat yang menarik perhatian ana untuk sentiasa membacanya. Dan ...